BCX lansira novi sistem podrške: AI chatbot i help centar
BCX prati savremene trendove i stalno radi na unapređenju korisničkog iskustva. Shodno tome, od 10.03.2025. uvodimo napredni sistem podrške, dizajniran da našim korisnicima pruži brže i efikasnije odgovore na sva pitanja.
O novom sistemu podrške
Kroz nove kanale komunkacije kao novinu dodajemo AI chatbot sistem podrške. To znači da će odgovori na pitanja korisnika biti kreirani od strane vještačke inteligencije, kao i od strane naših agenata korisničke podrške, ovisno o potrebi. Dakle, korisnici će imati mogućnost da zatraže da se dopisuju sa stvarnim agentima ukoliko ne dobiju očekivani odgovor.
Cilj ovakvog načina komunkacije je da se ista ubrza i da se odgovori na najčešće postavljena pitanja daju odmah. Naravno, ukolko postoji problem tehničke prirode, korisnici će imati mogućnost da kreiraju tiket, prilože fogotografiju i objasne problematiku kao i do sada što je bilo, a naši agenti će odgovoriti u najkraćem vremenskom roku.
Kanali komunkacije novog sistema podrške
1. CHAT – Na sajtu će biti dostupna u donjem desnom uglu pristup chat-u gdje će korisnic moći postavljati pitanja i dobijati odgovre od AI chatbot-a ili od stvarnog agenta, ovisno o pitanju.
2. TIKETI – Kroz korisnički nalog, kao i kroz linkanje sa našeg sajta, korisnici će imati pristup stranici BCX podrška - Help centar gdje će biti dugme za kreiranje tiketa kao i pristup video i tekstualnim tutorijalima vezanim za registraciju, kupovinu i prodaju kriptovaluta
3. MEJL PODRŠKA – Mejl za podršku je Ova e-maila adresa je zaštićena od spambotova. Omogućite JavaScript da biste je vidjeli., a slanjem mejla na ovu adresu automatski se kreira tiket gdje naši agenti odogovaraju u najkraćem roku
4. FB MESSENGER – Ovdje je takođe dodan AI chatbot, a uskoro očekujemo povezivanje i sa našim IG nalogom
Napomena: Postojeća podrška na sajtu putem Telegram grupe će biti aktivna do kraja marta nakon čega će biti potpuno ugašena
Unapređenje korisničke podrške za još bolje iskustvo
U digitalnim finansijama, brza i efikasna korisnička podrška je ključna za sigurno iskustvo. Svjesni važnosti pravovremenih informacija, uvodimo novi način komunikacije kako bismo vam pružili još brže i preciznije odgovore na sva pitanja.
Vaše mišljenje nam je važno! Otvoreni smo za prijedloge i sugestije kako bismo unaprijedili vaše iskustvo.
Registrujte se na BCX ili preuzmite Lova aplikaciju sa Google Play ili App Store-a (Lova Pay) i iskoristite sve pogodnosti digitalnog poslovanja već danas!